We meet again!

Hej. Länge sen och så. Trevligt att blogga igen! (På min toppläsare Elsas request) Så what's up. Har ju gått och blivit en sådan där underskattad GrönFreds-RegnbågsKrigare. Som med mod, mapp (och mat) invaderar Stockholms hushåll med mitt tal om miljöproblem samt lösningar. Synnerligen givande jobb. Sen har jag även gjort ett fåtal halvhjärtade försök i att läsa böcker. Vilket skulle gått utomordentligt om det inte vore så att jag har alldeles för många av dessa böcker. Tio, fick jag det till. Tio böcker har jag påbörjat men icke avslutat. Så jag ska nog sätta mig och läsa lite nu och avnjuta sällskapet av en katt och en kopp kaffe, såklart!
Här är några av böckerna. "Förvandlingen" av Franz Kafka. Vet inte om denna gills då det bara är en novell och dessutom skolmaterial. "Alice's adventures in wonderland" av Lewis Carrol aka Charles Lutwidge Dodgson. "Breath" av Tim Winton. "Flugornas Herre" av William Golding och kanske min favorit "The Wild Things" av Dave Eggers.

Kommentarer
Postat av: Elsa

DREGEL bokbilder = porr

älskar koppen! blir glad av den.

2011-09-28 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0