I'm a Rainbow Warrior!

Igår anlände Greenpeaces nya skepp Rainbow Warrior ||| till Stockholm, endast 4 veckor gammalt. Så idag drog jag in till staden med min vän Carl och hälsade på de andra volontärerna och hängde lite ombord på skeppet. Det är så himla stort! Och high-tech och coolt och luktar fortfarande ny målarfärg. Det är faktiskt skitsnyggt. (Grönt med en regnbåge på)
När man gått av skeppet fanns det lite olika aktiviteter, bland annat ett litet shop-bås där man kunde köpa tshirtar och väskor där pengarna gick till organisationen. Där köpte jag denna! Och nu ikväll ska jag ut för att Debaser Slussen anordnar ett födelsedagskalas åt Greenpeace, eftersom vi nyss fyllde 40 år. Men alla är välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0