En lördag

Jag sitter. Äter IKEApizza gör jag också. Klockan är sen och jag ska motvilligt iväg på något slags partaj med mina vänner. Trött och deprimerad är jag även. Trött på vintern som sparkar på oss i omgångar, torts att vi redan ligger ner. Juste, jag är extraglad idag, trots min vinterdeprission. Igår fick jag ett anfall av The Life Aquatic-kärlek, och hittade världens bästa hemsida. http://www.thelifeaquatic.org/. Därifrån kan man beställa fina kläder från filmen och så, så jag tog mig friheten (och pappas kort) och beställde en röd Team Zissou mössa!!!! Så här sitter jag nu och väntar på den, som troligen kommer på Måndag eller tisdag. Tydligen fick man förresten en Team Zissou-pin på köpet! Asfett. Längtar! Haj.
(Bild: Jag äter pizza. För er med synsvårigheter)

(Bild: Världens finaste Team Zissou-mössa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0