What.

Trist, att 2011 skulle börja med att jag förlorar en stor del av min närmaste vänkrets till utlandet. I Canterbury har de bosatt sig för tre månader framåt. Vad kul, för dom, och synd för mig.
.2011 har för övrigt varit ett schysst år hittils. Jag spenderade de första dagarna med att kolla på alla (tre) säsonger av Avatar: The last airbender från klockan sju på kvällen till klockan fyra på morgonen. Där i mellan har jag sovit och ätit. Jag har också sett några filmer och tagit mig utomhus för att leka med mina vänner (typ två gånger).
.Nu lyssnar jag på The national som ska spela här 1/3. Fast det verkar vara fullbokat. Jag laddar även ner massa filmer som jag behöver se. Black Swan, Magnolia, Ed Wood, Antichrist, Dancer In the Dark, The Squid And the Whale, De Hänsynslösa. Vet inte när jag kommer ha tid att se dem men någon gång kommer jag väl göra det!!
.Idag var jag förresten i stan och shoppade med min vän Andrea Söder. Jag köpte en anteckningsbok. Den kostade 29 kr. Ett riktigt kap!

Kommentarer
Postat av: hanna

de hänsynslösa är OSSUM

2011-01-08 @ 20:19:35
Postat av: elsa

en fantastisk filmsmak min vän.

2011-01-09 @ 14:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0