Himla schysst dag

Himla schysst dag. Kom hem vid halv sex efter en kul kväll. Sover fyra timmar och vaknar vid halv tio. Inser att jag fortfarande är full och ser inte längre fram emot Naturhistoriska och cosmonova med 3D bio som man mår illa av även vid nyktert tillstånd. Lyckas ta mig igenom några timmar på mitt favvo museum för att sedan springa ärenden i stan med Elsa! Avslutar dagen med att komma hem i halvdåligt skick (som en begagnad elvisp, eller en VHS-kasett från tidigt 90-tal som är repig och halvt avmagnitiserad). Väl hemma, sliten visst men icke tomhänt (!), plockar jag fram min påse fylld med dagens fynd. En beige magtröja från Monki, två Cornelis-affischer, en Thomas Di Leva-affisch och en Mogwai-affisch!! Himla schysst dag. Nu ska jag dricka Irish Coffee och kolla på 127 Hours.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Bästa jämförelserna till slitenhet.

Irish coffee är mitt favoritsätt att bli full på.

2011-01-20 @ 21:42:54
Postat av: hanna

DI LEVA

2011-01-20 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0