wow, världen suger.

Har verkligen en skitdag. Börjar så fint med att jag försover mig och missar ÄNNU en lektion av uppfriskande idrott och stärker alla redan innan så uppenbara anledningar till mitt välförtjänta IG. Min första lektion var nu den efterlängtade mattelektionen med matteprov (jag måste säga att matteprovet var typ det bästa med den här dagen) om algebra, andragradsekvationer och icke-linjära funktioner och grafer. Det bästa och saftigaste med hela Matte B-kursen. (Sen hade jag någon halvtrist naturkunskapslektion också) Efter skolan åker jag in till stan och gör precis ingenting. (Förutom att ta en chailatte och diskutera pojkar och åldergränser med Rasmus) Sen kommer jag hem och upptäcker att mitt favoritbands spelning som jag köpt biljett till, är flyttad och åldergränsen är nu höjd till 20. Detta får mig att börja gråta och skicka ett argt hat/självmords/hot-mail till Debaser (som jag faktiskt är ganska stolt över). Sen blir dagen ännu bättre av att jag har en supersvår engelskaläxa som tar 2 timmar att göra. Som tur är, är pappa snäll och kommer med Vin, kaffe och kakor till mig och sina engelska synonymer så jag överlever även det. Nu är jag helt slut och deprimerad och borde sova. Men först ska jag skriva i min dagbok om hur dåliga pojkar är och läsa om saker som gör mig glad, typ flygplanskrascher och självmordsbombningar.
Mmm, älskar att googla kött. Blir så vansinnigt hungrig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0