Fat burner

Hittade det häftigaste idag. Fat Burner, en dryck som uppenbarligen bränner fett. Jag tror att det här är något av det syntetiskaste och läskigaste jag någonsin sett. Det är någon sorts läsk som jag inte kan bestämma om den är kolsyrad eller inte. Den kommer i tre smaker och färger. Tranbär (röd), Citron (gul) och Grönt Te (grön). Mitt uppe i min fettförbränningsprocess som jag är, tyckte jag det var värt att testa. Den smakar ganska gott i ca 0.9 sekunder, sen upphör smaken och minnet av den att existera ungefär lika snabbt som den kom. När klunken är svald lämnar den inget spår alls, så man börjar undra om man tog någon klunk över huvudtaget. Även detta, är lite syntetiskt tycker jag. Så nu, istället för min vanliga rutin att äta, läsa läxor och cykla på min träningscykel samtidigt så ska jag dricka Fat Burner, äta något och läsa läxor. Lär ju ge ungefär samma effekt. Faktiskt, så ska jag äta massa energigivande saker!
Ovannämnda Fat Burner, istället för träning!
Mörk choklad, för att det är så gott.
En mandarin, med C-vitamin.
En kopp kaffe med grädde i min fina mugg som jag fått av min systerdotter.
Och ett glas vin. För att slappna av, som pappa brukar säga.

Väl förberedd så ska jag nu sätta på lite Surfer Blood och bege mig (mentalt) till Ingolstadt, för en intervju med Victor Frankenstein.

Kommentarer
Postat av: x

Vart hittade du Fat Burner?

2011-02-10 @ 17:31:38
Postat av: Freeberg

Smart att skriva anonymt. Hur ska jag då veta vem jag ska svara till? Hittade den iallafall på Coop Extra i Orminge för 35 kronor!

2011-02-10 @ 17:57:45
Postat av: anonym

finns på hälsobutiker som life

2011-02-13 @ 11:26:40
Postat av: Moose

Skulle inte köra för mkt på den om jag var du :) Kollar du innehållet hittar du antagligen både det ena och det andra. Lovar att den innehåller både koncentrerings- och sötningsmedel som kompensation för sockret. + kcal... Alltså är den föga annorlunda än vilken annan läsk som helst.

Är det viktminskning du är ute efter är allt du behöver göra att stoppa i dig lite extra koffein(kaffe) och kalcium(ex. mjölk) samt gå på ett kcalunderskott(dvs. skippa godiset på lördagskvällarna) En kopp kaffe + promenad på morgonen hjälper 100 gånger bättre ^^

(Undvik vanliga koffeintabletter, i längden är användning av dem = mord på lever)



Kanske inte var den slags kommentar du är ute efter... Din blogg är iaf väldigt intressant :)

2011-02-13 @ 11:36:22
Postat av: a

hahah som pappa brukar säga... skön

2011-02-23 @ 18:19:17
Postat av: Kattmannen

Lyssnar du också på Surfer Blood? Åååh har typ aldrig träffat nån som gör det! gryyymt. puss pårej

2011-04-19 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0