Att gå i ide.

Jag har under en veckas tid, dragit mig tillbaka. Gömt mig från allt som heter vinter, kyla och dagsljus. Jag har levt på endast vatten, frukt, kärlek, halstabletter och te. Jag har drabbats av världens alla djur-influenser (Fågel, svin, katt, hund, ko osv...) och befunnit mig någonstans mellan 36 - 41 grader i kroppstemperatur. Mina inälvor har jag försökt hosta upp varje 5-minuter även fast kroppen envisas med att hålla dom kvar. Och nu, efter en vecka av obehag, känner jag mig rent olycklig. Har verkligen ingen lycka kvar i kroppen. Vet du hur hemskt det är? Som om sjukdomen var någon invärtes dementor. Äh jag vet inte. Nu ska jag duscha, ta en promenad och sen kolla på sagan om ringen.
.
.
Om det ska vara någon mening alls med det här inlägget så kan jag ju lika gärna lägga in en liten lista med den musik som fått mig att överleva ungefär. Här är den.
.
.
(Har iövrigt absolut inga intressanta bilder att lägga upp, därav tråkigt, naket inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0