Tips

En låt från The Kills nya album Blood Pressures. Blev faktiskt positivt överraskad när jag hörde det. Har tyckt om The Kills i några år men aldrig direkt älskat dom. Blood Pressures fick mig att ändra åsikt. Det är varierat och fantasifullt och innehåller massa assköna låtar. Mina favoriter just nu är Satellite, The Last Goodbye, Wild Charms och Future starts slow. Btw, Alison Mosshart är typ gulligast i världen.
.
Hittade en halvkul video med Brigitte Bardot's låt Moi Je Joue. Blir så vårnostalgisk när jag hör den. Väldigt trevligt.
Vad kan man mer tipsa om?
Chokladbollar med kaffesmak är asgott att äta. Och varm vitlök. mina bästa förkylningstips. Och Nässpray med menthol lukt/smak.
Filmtips: Filmer med Audrey Hepburn eller Charlie Chaplin är alltid underhållande! Eller John Travolta.
Nu orkar jag inte tipsa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0