Slarv. Sparv.

Hej min mormor är fantastiskt duktig på att sticka schyssta sockor.



I övrigt är jag förkyld och har massa katter som ser ut såhär, bland annat.

Förresten så har jag hittat en ny kamera, som inte är särskillt ny, analog olympus pen ees-2. Den fungerar alldeles utmärkt, och imorgon ska jag nog (om det är fint väder) gå ut och fotografera lite roligheter. Sådeså!



Idag har jag lärt mig uppskatta ett band som heter Liars. Jag har hört dem någon enstaka gång innan men idag lades de officiellt in i min spellista. Jag rekommenderar att ni lyssnar på dem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

liarssss

2010-05-15 @ 03:25:54
URL: http://redsockspugie.blogg.se/
Postat av: J

Ja, Tack vare din spellista!

2010-05-15 @ 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0