Buffalo Trail



Schysst att man har en bror som är fotograf. Igår välsignade han mig med massa underbara tillbehör till min analoga kompis. Det var bland annat typ 30 filmrullar, svart-vita, med färg och olika iso. Jag fick också ett mini-stativ som går alldeles perfekt att ta med sig i väskan. Och en negativ scanner (på lån). Samt ett annat tillbehör som jag inte kan sätta namn på. Filmrullarna har visserligen gått ut men det ger bara lite äventyrligare färger. Desto mer oförutsägbart, desto mer spännande! 

En lista: (åh det var länge sen)

Jag är orangehårig.

Jag har börjat på klättring.

Jag kommer inte få använda min kamera på 1 vecka, då den rymmer till London.

Festisflaskor är på superpris i Foodmarket i Orminge. Tror jag. En kostar iallafall 8.90, vilket jag tycker är ganska billigt.

Lussebullar säljs fortfarande. Vilket är bra eftersom jag är en högkonsument. 

Kommentarer
Postat av: elsa

INTE ALLS AVIS, NEJ INTE ALLS.

2010-05-25 @ 23:24:27
URL: http://stulnaskor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0