Gratulationer

Som jag så superklantigt glömde idag/igår så har jag två speciella personer att gratulera! Den första är en vän som jag har känt ända sedan hon öppnade sina små babyögon för första gången. Hon heter Isabell Wohlfart och fyllde den 8e Mars hela 16 vårar! Det firar vi med min favoritbild på oss (borde egentligen lagt upp en från när vi var små men jag hade ingen på datorn, en annan gång får det bli) :
 Henne hittar ni här: http://belllaah.blogg.se/

Det andra födelsedagsbarnet är en (som det ser ut nu) före detta mycket god vän till mig som heter Johanna Lindblad. Hon fyller hela 17 fina vårar idag faktiskt! Eftersom våran vänskap slutade ganska kvickt så är jag inte säker på om hon vill att jag gör reklam för henne här men jag var ändå tvungen att ägna en gratulation åt henne, efter alla dessa fina år vi fick. Grattis till dom båda!

Förresten, idag har jag vikt fler tranor! Här är bilder på några (ursäkta kass kvalité)

Trana 1. Min favorit. Så himla fint papper!

Trana 2. Jag tycker den påminner om ett stridsflygplan!

Trana 3. Inte så fin. Jag hade slut på fina papper.
Nu sover jag! Hej


Kommentarer
Postat av: B'

Taaaaack vännen!! :D <3

(förlåt för att jag är så sen av mig, hehe)

2010-04-13 @ 18:36:08
URL: http://belllaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0