0'1003132116

Helg. Igår (Fredag) Var jag med och återförenade en lagom nära släkting med jorden. Det var spännande. Jag fick träffa massa nya släktingar och äta god jordgubbstårta och sånt. Eftermiddagen bjöd på feber och brutal huvudvärk, så den spenderades hemma. Vilket inte gjorde någonting alls! Då jag satt i 45 minuter fast framför datorn, lyssnandes på Foals och peppade inför den nya total-life-forever-anpassade hemsidan. Prick 00:00 klickade jag mig in och tog del av den. Den är mycket fin och faktiskt riktigt mysig med fin bakgrundsmusik. Jag tycker att ni borde spana in den! Samt lyssna på deras låtar och se musikvideorna som de så schysst har lagt upp alldeles gratis. Min favorit, om jag nu ska favorisera någon, vilket är oerhört svårt, är Olympic Airways. 

Idag (Lördag) sov jag mig igenom första halvan av dagen. Men andra halvan spenderade jag med Andie. Vi åt glass och såg lite, typ 20 minuter, av Eternal Sunshine Of The Spotless Mind. Den var bra. Lika bra som första och andra gången också.

Nu är det dags att börja förbereda sig mentalt inför Peace&Love. Det ska bli riktigt härligt. Senaste bandsläpp: The Kooks och Patti Smith. Och troligen Emmaboda. Beror på kommande eventuella bandsläpp.

(Jag har lärt mig lägga in länkar ordentligt och snyggt nu. Känns asbra. Kort sagt)

Nu ska jag se Inglourious Basterds. Kanske. Hej

Kommentarer
Postat av: hanna

Inglourious Basterds♥ TARANTINO LIKSOM, TARANTINO

2010-03-13 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0