Värt.

Min Lördag var såhär:

Vaknade 09:00 -> Åkte in till staden för att möta Johan. (Enligt planeringen tänkte vi ta oss in i Storkyrkan och hälsa på Kronprinsessan Victoria och Prins Daniels bröllop. Men eh, det var avstängt). Vi köpte varsin glass för 5 kr. Sen åkte vi till djurgården för promenad. Jag var hemskt imponerad av alla stora stridsbåtar och ubåtar som Johan kunde namnen på, så jag passade på att fotografera! Väl ute på Djurgården prominerade vi i några timmar tills vi inte visste vilka vi var eller vart vi befann oss. Då hittade vi världens roligaste labyrint, som i Harry Potter Och Den Flammande Bägaren, det var en aning häftigt. Där lekte vi i någon timme, samt lämnade en helig lapp med en gåta på i slutet av labyrinten. Efter ytterligare någon timme av fotande åkte vi hem. (Med varsin cheeseburgare i magen. ehehehehe). Efter att jag kom hem och varit hemma i 1 timme skulle jag iväg igen. Hem till pappa för att sedan träffa Elsa och Hanna. Vi gick på en spelning på någon biljardbar som vi lyckades ta oss in på, först, vi blev dock utslängda 4 minuter innan våran kompis band skulle spela, för att vi inte var vuxna, än. (De bad oss att gå faktiskt. De slängde inte direkt). Efter att ha väntat i 1 timme på Burger King kom de ut från spelningen och vi drog oss hem till den ena mannen. Där hade vi roligt med våra vänner och drack öl och något vidrigt. 03:00 började folk dra sig tillbaka. 04:00 hade vi (jag) lite svårt att sova. 06:00, typ, gick min och Hannas buss mot Gullmars. Paus i Slussen för äckliga frukostmackor och toast med sliskig ost. Någontimmesenare tog vi en buss till Sickla. Därifrån gick vi till forum. Påvägen smet vi in på en kyrkogård och letade upp lite bekanta. Sen åkte vi hem. Nu. Efter 25 timmar utan sömn. Mår jag inte så jättebra. Ärligt talat. Så nu ska jag sova. 


Kommentarer
Postat av: eeeeehoh

Haha nice dag.

2010-06-21 @ 12:54:15
Postat av: elsa

mäh. det var visst värt :D

2010-06-21 @ 21:28:17
URL: http://stulnaskor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0