Twoface.

Idag gick jag på bio med Caroline. Henne har jag saknat (hon har tjänat pengar istället för att hänga med mig). Jag fick en asgod café-macka gjord av henne, och hon fick en dikt av mig!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hej jag heter Josefine Tyra Rebecka Friberg, jag är 16,9 år. Jag har en tendens att prata lite för mycket lite för ofta och skratta övernaturligt högt. Jag har problem med att fråga om hjälp i mataffärer, springa till bussar, sola skitlänge, gå på toa ute i naturen (har blivit bättre på det faktiskt), lukta på kött. Jag är oftast inte skitmörkädd, bara ibland. Jag tycker om att uttrycka mig om hur jag känner, och älskar att observera folk och dess reaktioner till mina uttalanden. Jag är rädd för lukten av bensin, höga höjder och alla djur som lever i havet. Jag har förändras under det senaste året, mer än jag gjort i hela mitt liv och jag är relativt nöjd med vem jag är. Jag tycker att Saltgurkan gör Cheeseburgaren komplett! Godnatt.  


Kommentarer
Postat av: Pippi

Saltgurka. du är galen!

2010-06-24 @ 20:30:41
Postat av: Josefin

Såklart jag är galen, fina Pippilinius! :)

2010-06-24 @ 21:58:43
Postat av: Ellen

Haha, inte jag ^^ Men jag kollade på cougar town istället ;)

2010-06-26 @ 20:18:31
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0