Transcendenta själar.

Enligt mina trogna läsare, är det uppenbarligen stor efterfrågan på blogginlägg, (stor och stor, tro inte att jag har 1000 läsare som tjatar om att jag ska ge dem inlägg till höger och vänster var 4e timma, jag har mer typ ett två siffrigt antal läsare) så jag tänkte ta mig tid att skriva ett!

...

Blogga är allmänt svårt. Och det här blir troligen Vintergatans tråkigaste blogginlägg. Jag vet! Jag kan lägga in rolig länk. Varsågod. Hahhahaha jag dör. Troligen roligaste videon jag sett på länge. Haah. Eller den här. Herregud var hittar jag allt!?

En lista:

1. Jag ska till P&L snart. Inte särskillt pepp. Men det kommer väl.

2. Jag ska jobba och tjäna pengar i sommar. Känns asbra.

3. Jag ska tydligen kanske till Emmaboda också.

4. Jag har skittrassligt hår.

5. Jag har sommarlov = massa dödtid att behandla, snart.

6. Jag tänkte snart se Antichrist och ev. Blair Witch Project.

Tja


Kommentarer
Postat av: hanna

:D



1. OOohhh du kommer bli pepp oOOooOOHOOHoh :D:D:D: för de e jag

3. yeaheahea

4. i feel for u

2010-06-10 @ 22:03:26
Postat av: elsa

angående sexan, jag skulle satsa på förstnämda med tanke på att blair witch project är skräp.

3. tydligen kanske emmaboda? klart du ska! det ska vi alla tycker jag! wiho :D:D

2010-06-11 @ 00:36:19
URL: http://stulnaskor.webblogg.se/
Postat av: dddd

Elsa är dum och ignorant.

2010-06-14 @ 03:29:52
Postat av: Josefin

vem är dddd?

2010-06-17 @ 16:46:23
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0