Radio-Activity

Tanke-läsning borde vara möjligt. Jag önskar det vore det. Egentligen, borde inte tankar få vara privata. Iallafall inte tankar om individer. Alla borde få veta vad alla tänker om dem. Kan jag tycka. Livet, eller inte livet i sig, men delar av livet, ibland, skulle vara så mycket lättare då. Ifall man slapp berätta och förklara saker. Dock skulle ännu större delar av livet bli mycket svårare och jobbigare. Con; kanske helt onödigt egentligen. Eftersom man lika gärna kan lägga fram faktan (tankarna) muntligt. Det borde man göra. Alltid. Och att skylla på att man "inte vågar" är bara patetiskt.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hej jag heter Josefine Tyra Rebecka Friberg, jag är 16.9 år. Jag är egentligen jätteblyg och tillbakadragen. Jag har jättedåligt självförtroende och beter mig oftast rent patetiskt i pressade situationer. Jag är rädd för mörker, ensamhet, tystnad, människor som kommer för nära för snabbt, mig själv, fördomar, provning av ny mat. Jag har en tendens att förstöra saker och åstadkomma psykisk smärta hos mig själv lika väl som hos andra. Jag är en sammanfattning av ungefär 437 olika karaktärer/personligheter. Klyschigt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är inte på nåt sätt tillbakadragen! har känt dig i hela mitt liv, och ditt liv

2010-06-17 @ 22:53:30
Postat av: Anonym

jag skulle gissa på att föregående kommenterare är någon av mian syskon!?

2010-06-17 @ 22:58:01
URL: http://freeberg.blogg.se/
Postat av: Mathias

rätt klyschigt faktiskt

2010-06-17 @ 23:19:15
URL: http://redsockspugie.blogg.se/
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

jaa hon är bra:9 fast jag tycker han är snygg ;) hihi

och du är jättebra förresten! <3

2010-06-18 @ 00:50:29
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0