Utkast från dagboken 23/6 - 5/7, 2010

- ... jag har sagt det till dig. Så varför bryr du dig inte? Varför låter du informationen rinna genom dina fingrar som obetydlig sand?


- Min personlighet är relativt okänd för alla från början, så vad är det som intresserar dem?

- Jag tror att jag lever i en frånvarande verklighet.

- ... den här frånvarande verkligheten, jag tror det ligger någon sanning i den.

- Jag är så glad. Oh. Tid. Jag älskar tid.

- Stor, snart är jag så stor.

- Sommaren är min bästa vän. (Vilken klyscha, skulle säkert kunna vara med i någon låttext av den där Hellström eller Winnerbäck).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0