fest i val

Hej, jag stod längst fram på The Kooks. Det gjorde min vecka. Dock, de faktum att jag överlevde tältningen, var där med fantastiska vänner, såg andra bra band, hade schyssta grannar, levde på nudlar och nutella bidrog lite också. Vårat camp hette Fat-camp. Dock borde de hetat Drama-camp. Om man nu ska ha uppenbara namn. Jag kallades bitter. Jämt och ständigt. Pga att jag var bitter de första 2 dagarna över en väldigt massa. Sen var jag glad. Vilket tydligen inte spelade någon roll då jag redan var märkt. Det gjorde inget iof. Nu ska jag äta kött och blondera mig. Det kommer troligen inte upp några bilder, då min mobil inte går att ansluta till datorn, jag hade inte med mig någon digitalkamera och jag glömde plocka fram min analoga ur väskan. eehehehe.

Förresten, jag har ett biljardbord. Som är fint. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

biljardturnring!

2010-07-09 @ 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0