WinterWonderLand

Jag har gjort något fantastiskt. Befriande. Jag har laddat ner 6 Animal Collective album, 2 Bat For Lashes album och 1 Bloc Party album till min dator. Känns asbra. Har snart gjort slut på halva minnet på min nya dator eeeehhheheeehehehehehe. Som hade 320GB från början. Detta kan dock inte stämma. Jag ska gå igenom den senare och ta reda på vad det kan vara som tar upp typ 140GB utöver den musik och bilder som ligger på den hittills. Nu tänkte jag ta en promenad för det är 26 grader i mitt rum så snön såg plötsligt väldigt lockande ut. Saknar sommaren asmycket dock, för jag hittade en asnostalgisk promenadbild från i somras;

Nu vandrar jag. Ut i minusgrader och detta ständiga krig av känslor, tankar, viljor och samvete. Det kanske låter som de försvarar samma land, men här råder innebördskrig vill jag säga er! Vet inte lösningen på detta än. Hittar den förhoppningsvis ikväll! Kommer med en rapport senare - hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0