Teknologi

Jag har en pappa. Han är världens bästa. Idag köpte han en dator till mig. Ganska otippat. Varför? Tydligen för att min syster fick en i födelsedagspresent. Då borde jag också ha en. I födelsedagspresent. En tidig sådan alltså. Eftersom jag fyller år om ½ år............ Hur som helst. Min dator är grym. Jag är kär. Mitt kök luktar fisk. Min kappa har kommit. Den är ASFIN. Hihi min dator har webcamera. Det är lite ganska så roligt! Så fort jag lyckas lägga vantarna på en ipodsladd ska jag lägga in all tänkbar, fin musik på min nya fiiiina dator. Åh. Nu har jag den där känslan. När allting går bra. Jag kom tillochmed på mig själv sitta och le asfånigt på bussen. Häromdagen. Och jag vet inte ens vad jag tänkte på. Iallafall. Nu ska jag installera spotify och voddler och lite annat smått och gott. Sånt där som man bara inte kan leva utan. Hej


:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan leva utan voddler.

2010-01-10 @ 16:52:38
URL: http://redsockspugie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja än så länge. Men det kan bli krångligt när den bättre versonen med alla asbra filmer kommer ut

2010-01-11 @ 16:49:55
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0