Second hand

Tillbaka till verkligheten. Tillbaka till ljuset. Tillbaka till en djungel av stress, teknologi, rörelse, åsikter, argumentationer, beslutsångest. Tillbaka till samhället. Känns lagom förvirrande.

Halvkass fakta om en vecka:
Jag har spenderat 3 timmar inne på beyond Retro med Caroline. Tror aldrig jag spenderat så mycket tid i en och samma affär. Någonsin. (IKEA gills inte). Asunderbart. Jag väckte ett nytt intresse för second hand shopping hos Carro. Känns bra.
Jag har även spenderat en eftermiddag på café string med Andrea och Angelica. Det var supermysigt! Dock lite segt. Jag köpte en chai-latte och en bit kladdkaka.
Jag har också spenderat en heldag i Nynäshamn med en asgullig liten 3 årig Tyra. Hon kan vara det busigaste jag någonsin sett i hela mitt liv! Vi gjorde iallafall massor med schyssta saker. Så som att kolla på Lotta på Bråkmakargatan och Madicken, samt leka i hennes pippihus, och brottas i soffan, leka kurragömma, gosa, kasta saker, äta saker, och mat, gå på loppis, läsa sagor. + ca en miljon andra saker. Det var hursomhelst väldigt värt att åka sammanlagt 3 timmar, fram och tillbaka.
Jag har också, gjort ett antal andra saker. Som vadjagminns var ganska trevliga!

Nu ska jag göra någonting. Kanske fotografera lite, försöka få med mig någon att se Avatar i 3D, samt försöka läsa klart The Wild Things tills imorgon, då jag ska Where The Wild things Are (förhandsvisning). Jag tror att den är vädigt bra, faktiskt! Nuvetjagintevadjagskaberätta. Hej

Jättedumt av mig, glömde jag nämna att jag träffade min underbara gammla vän Linnea häromdagen! Det var helt fantastiskt och supermysigt. Vi såg eeeeeeeehhhhhhehehehhehe (500) Days Of summer. Och åt godis och Lussebullar! :) Så. Nu har jag nog inte glömt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0