People as places as people

Helg. Ganska så händelserik har min helg varit skulle jag vilja säga. Den innehöll: Fika med syster, systerbror, mamma. Fest hos Filip. Enmassavandrandeiförlitekläder. Bio med Caroline. Konverserande med okända 21 åringar. Skridskoåkande med syster och systers kompisar i Älta. Vilket gick obehagligt dåligt. (Är dock stolt över att jag lyckades hitta dit). Lite shopping. Och lite andra händelser mellan raderna också. Nu ska jag ladda ner en film som jag tror är bra. Den heter inte mer än "I'm a cyborg but that's ok". Sen ska jag se Darjeeling Limited med syster. Och troligen äta något.

Idag fick jag en blodpropp i min hand. Skitäckligt! Hela min hand svullnade upp och blev först röd sen vit. och mina blodådror, eller den på handen gjorde jätteont och var blå och vit. typ. Obehagligt.

Har fortfarande inte bestämt mig vem jag ska gifta mig med. Hm. Nicholas Hoult eller Joseph Gordon-Levitt. He-He

Idag köpte jag 2 nagellack. Ett var rött. H  e j

Kommentarer
Postat av: hanna

ahhh berätta sedan hur "IMMA CYBORG BUH DATZ O.K" var, har inte sett koreanska filmer : (



ta den första pojken, så får jag gordon-levitt tack!

2010-02-01 @ 21:29:03
Postat av: Josefin

Den laddar segare än tillåtet. en annan gång! Hanna. Din lilla Wapanese-pojke. Se den. Bara för att den är asiatisk :)

(Hanna jag skämtar ibland)

2010-02-02 @ 19:30:52
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0