EN LISTA

Här kommer en lista på   några   skådespelare   som   jag   tycker   om:  (listan är inte i ordning!!)

Johnny Depp.
Jude Law.
Scarlett Johansson.
Emile Hirsch.
Owen Wilson.
Jason Schwartzman.
Luke Wilson.
Ben Stiller.
Bill Murrey.
Jena Malone.
Heath Ledger.
Zooey Deschanel.
Jim Carrey.
Ryan Gosling.
Brad Pitt.
Jack Black.
Hugh Jackman.
Hugh Grant.
Zack Braff.
Adam Brody.
Ewan McGregor.
Adrian Brody.
Uma Thurman.
Audrey Tautou.

Så. Där gjorde jag det. Det hemska. Det otänkbara. Känns lite bra. Iallafall. Fast. Jag vet att jag har glömt flera. Du/ni får mer än väldigt gärna säga, dom som ni tror/tycker att jag har glömt. Det vore, lite användbart. Hm. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0