x2

Lite halvhäftigt om inte ashäftigt så har jag gjort en upptäckt. Jag har hittat den där personen som jag, för inte allt för länge sedan, talade/skrev om. Hittat och hittat, Personen kom till mig som en cd på posten. Efterlängtad. Glädjefyllnadsförmågahavande. Fin. Det är näst intill läskigt om inte bara helt fantastiskt hur detta hände. På det ställe som jag så länge har fruktat, möttes vi. Lika i allt vad det gäller musik, framtid, åsikter, intressen, drömmar.
Det känns faktiskt väldigt bra!

Grejen är inte att jag inte har hittat personer som denna innan, för det har jag. Men som många relationer, så torkade även dessa ut tillslut. Men inte denna gång. Det tillåter jag inte.

Nu ska jag poppa popcorn och troligen ladda ner Cube. Det är en "skräckfilm" (?) från -97. Den liknar Saw filmerna och handlar om några främlingar som vaknar upp i ett kvadratiskt rum. Rummet sitter ihop med tusentals likadana kvadratiska rum men vissa av dem innehåller ju såklart spexade dödsfällor och sånt. Jag tror den kan vara intressant.

Ikväll var en helt-okej-lite-seg-kväll. Jag var på en dunderintressant, verkligen, spelning med personen, vilken jag beskrev ovan och vi hade det lagom trevligt. Dock fick jag mig en chock när jag upptäckte vem som också var musiksugen denna kväll. Iallafall. Bandet, T o p p r o v d j u r. (smygreklam) Var som väntat, ganska tuffa. Snöovädret, S n ö o v ä d e r. Var som oväntat, Ganska ashemskt. Just nu precis nu somnade min höger hand. Så jag tänker avsluta. Hej


Kommentarer
Postat av: andie

awsome inlägg måste jag säga :)<3

2010-02-21 @ 21:51:10
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

Aw sötis, saknar dig med!! <333

2010-02-22 @ 00:08:43
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes! :)

2010-02-22 @ 14:59:42
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0