PRO

Oerhörd stolthet! Jag är så stolt. Över mig själv. (heh) Jag har idag, åsdakommit otroliga saker.
1. Åkt skridskor utan att ramla EN gång.
2. Spelat ishockey utan att skada mig.
3. Suttit i 30 min i tele2s kundsupport och samtalat med en okänd människa om internet anslutning och snö.
4. Samt med hjälp av ovanstående, installerat ett fast bredbandsmodem (?).
5. Gjort någonting annat som är värt att vara stolt över!

Btw. Så tror jag så glasklart på 2012-profetian. Och nu vet inte jag hur man lägger in en direktlänk sådär snyggt och snabbt men här är den iaf. http://www.2012-domedagen.se/mayakalendern_2012.html Där står allt man kan tänkas behöva veta för att kunna utveckla en full panikångestattack. Varför du skulle vilja utveckla en sådan vet jag inte. Hur som helst. Där står det om ett antal (3 tror jag) vetenskapliga händelser som kommer att inträffa den 21:a December 2012.   Läs   endast   om   du   anser   dig   modig. Iallafall så fick denna sida mig att stanna upp ungefär 37 sekunder och tänka lite. 2, nästan 3 år kvar. Till en början drabbades jag ytterligare av en panikångestattack, sen kom jag på svaret. På mina frågor/problem/någonting annat. Ignorera. Jag kan/är väl medveten om att det ska inträffa (om det ens inträffar) men jag kan ju verken påverka de faktum att det kanske inträffar eller på något sätt undvika det. Jag skulle ju kunna göra alla de där sakerna som jag alltid velat/drömt om. Fast om alla tänker så blir det ju bara en massiv våg av stress över hela världen, att hinna besöka massa platser, köpa massa saker, kanske tillochmed ren kaos kommer inträffa när folk inser att de kan göra som de vill. (vilket jag för den delen också är säker på kommer inträffa hur som helst) Dock tror jag tvärtom att det här kommer påverka oss mer psykiskt än fysiskt. Jag tror att allt fler kommer bli utbrända, deprimerade och stressade. "Gå in i väggen", inte orka jobba, inte orka leva. (Jag tror dock också att många kmr bli fysiskt skadade också. Få massa näringsbrister som doktorerna kan hitta på nya löjliga namn åt) Jag känner dock att jag tillhör de som är psykiskt-starka och jag tror fullt och heligt att jag kommer överleva. Och just för att jag tror det, så kommer jag det. Låt mig presentera er för min vän tankekraften. Hand i hand vandrar vi livets väg och hoppar över de hinder vi stöter på. Jag får en idé, tankekraften gör den möjlig att genomföra och tillsammans genomför vi den. Nu fick jag en idé om att resa mig från min ovanligt bekväma lotusställning och värma lite mat. Min tankekraft överväger förslaget och bestämmer sig för att vi ska genom föra det.                Nu genomför vi det!

Kommentarer
Postat av: Josefin

glasklart och glasklart..

2010-02-05 @ 20:13:45
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0