Fisk

Idag hade jag en sån där spännande dag. Jag var nämligen på Aquaria med min vän Isabell. Det var jätteroligt. Även fast vi bara var där i 20 minuter. heh. Vi tittade på hajar och gick i en regnskog. Sen insisterade Isabell på att vi skulle gå och äta Sushi för hon blev uppenbarligen så hungrig av att se alla dessa mögliga malar. *~* Hon tog mig iallafall till Kungshallarna där jag åt min första, på 3 år, Sushiportion. Hur var det? Jag åt en halv bit, som innehöll ris, gurka och sesamfrön. Jag provade en sån där med lax och ris. Men den stannade inte länge i min mun. Urs. Efter det tog vi oss hemmåt och tittade på en film. Samt tog fina bilder.

Nyss såg jag en Anton Corbijn film. Den heter Don Van Vliet: some Yoyo Stuff. Den var väldigt snygg. Väldigt Anton Corbijn. Dock inte så intressant. Eller jo såklart den var det. Men den var för flummigt. Det förstörde en del. Nu lyssnar jag hursomhelst på The Beatles och laddar ner ett saknat Modest Mouse album. Sad Sappy Sucker, på Jacobs request.   Det   går   oacceptabelt   sakta.

Imorgon ska jag på teater och se Bröderna Lejonhjärta med min storesyster och hennes lillebror. Det blir förhoppningsvis roligt. Sen ska jag nog träffa Andrea och kanske några andra vänner. Det känns bra, att inte slösa årets alla<3dag på en kille. Den ska spenderas med vänner eller familj tycker jag. Dock kan vännen vara en kille. Hm. Nu gick jag emot mig själv. Vad skönt det var. Det ska jag göra oftare. Nu ska jag sova. Jagärastrött. Hej.

Det blev tydligen inga bilder på min vargsamling denna gång.


Kommentarer
Postat av: Mathias

Sad Sappy Sucker är underbart.

2010-02-15 @ 01:11:10
URL: http://topprovdjur.blogspot.com
Postat av: Josefin

Ofta topprovdjur har skaffat en blogg. Intressant!

2010-02-15 @ 16:32:42
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0