Colorado

Jag har gjort en upptäckt. Jag äger 3 st vargtröjor, en vargnyckel, en vargfilm, ett vargbokmärke, ett varghalsband och ett varggosedjur. Vargar är lite mysiga faktiskt. Jag har också upptäckt att jag måste lämna in mina Dr. Martens på lagning samt köpa nya skosnören då dessa har gått sönder. Surt. Hur som helst är Grizzly Bear bra. Särskillt att sova till. Försöker dock hålla mig vaken varje gång tills pågående låt är avslutad, eller försökte iallafall, tills jag kom på att efter en låt kommer en annan vilket resulterar i ytterligare ca 3 minuter att försöka hålla sig vaken, vilket betyder att om iTunes fungerar korrekt så kommer låtarna att spelas upp om och om igen då jag tryckt på en sån där liten smart knapp som kallas repeat, vilken förlängde min vakna tid ett antal timmar, tills datorn dog. Opraktiskt. Med sådana knappar, ifall man skulle glömma att man tryckt på dem. Eller ifall man skulle få krampanfall precis när man skulle sova och helt enkelt inte var kapabel att sträcka sig till datorn och stänga av funktionen. De borde helt enkelt göra den röststyrd eller något. Fast tänk om man är stum och får ett krampanfall. Urs. Det finns helt enkelt ingen realistisk lösning på detta. Jag får fortsätta förlänga mina kvällar eller skriva påminnelselappar om att stänga av repeat-funktionen på iTunes. hm. Värt stt testa. Kanske.

Hur som helst i lördags sov Caroline hos mig. Vi kollade på Mio Min Mio (Som hon pinsamt nog inte hade sett *~*) och åt choklad, kakor, kakor, te, cola. Personligen tycker jag att Mio Min Mio och Bröderna Lejonhjärta var Astrid Lindgrens mästervärk. Mycket pågrundav musiken vilken iof troligen inte var Astrid Lindgren som gjort, men budskapen tycker jag om. På söndagen, alldeles nyss, var jag hos min vän Johan och åt pizza och kollade på Stolthet Och Fördom. Den är så himla fin! Sen, för ca 1½ timme sedan åkte jag hemmåt. Nu tänker jag försöka somna inom de kommande 13 minutrarna. För att slå något rekord. Sen tänker jag drömma om vargar, festivaler, pesto och tattueringar. Sådeså!

(p.s. Imorgon tänker jag lägga ut fina bilder på min vargprylsamling. Bara så du/ni vet. (Överskattning av mig själv om jag hade skrivit ni före du, som jag tänkte göra först, som att jag hade förväntat mig att ett flertal personer skulle läsa detta. Pff.)) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0