"Jul är kul men inte lika kul som att vara ful."

- Alexandra Friberg. Wow. Undrar om denna förbannat fyndiga uttrycksfantasi är genetisk.

Förresten tänkte jag också berätta om lite julklappar, för er som vill veta.


Fick boken "Jul med Ernst" av mormor. Väldigt passande eftersom jag älskar både jul och Ernst. Tack mormor!


Fick den här fina stickade tröjan + 3 st till av mamma!!! Tack mamma!

Fick den här, mitt drömhalsband, av min syster och hennes pojkvän. Tack!



Den här fantastiskt intressana sjalen fick jag av syster 2/3. Tack tack!

Det var några. Kanske tillkommer fler bilder senare.
Fick också, jätteotippat, en HTC Wildfire av pappa :O Behövdes väldigt mycket! Tack!

Kommentarer
Postat av: elsa

fan vad fett!

du kmr imorgon (nyår) hoppas jag. pyss.

2010-12-30 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0