2010

Känner att jag måste, lite kort sammanfatta året som nu är till enda. Det var ett intressant år. Kanske mitt intressantaste hittils. Jag har bytt hårfärg två gånger, nästan blivit kär några gånger och haft humörsvängningar väldigt många gånger. Jag har träffat fantastiska personer, och gjort roliga resor. Den radikala förändring min musikstil fått gå igenom ska jag inte ens prata om. Min filmsmak har knappast ändrats, men utvidgats. Jag har fått framtidsdrömmar också, äntligen!! Och snart, bara några timmar innan nästa år ska ta fart, så ska jag iväg och fira det här med några av de bästa personerna i mitt liv!


 (Mes-inlägg) Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Heeeeeej

Min hund är hundra olika raser men bland annat welsh korgi och labrador :)

2011-01-01 @ 16:47:53
URL: http://rebbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0