Congratulations.

So, I keep getting these periods of MGMT-obsession. Oundvikligt. Dock ingår inte 'Congratulations' i mitt missbrukande. Då jag inte är särskilt överförtjust i det. Kan iochförsig erkänna att jag inte spenderat tillräckligt mycket uppmärksam tid för att kunna yttra min fulla åsikt om det än. Det ska få en chans ytterligare. Snart.

Idag belönades jag med 5 (hittills) nya familjemedlemmar. Tre st bär färgen av Harry Potters uggla, och två st bär färgen grå. De är nu ungefär lika stora som en fullvuxen Guldhamster.

Idag inträffade något sorgligt. Också. Min, som ni säkert känner till, stora idol/inspirationskälla Ernst Kirchsteiger var i Forum Nacka och signerade exemplar av hans bok Sommar Med Ernst. Såklart missade jag detta då jag låg hemma. I ett hörn. Isolerad. Sjuk. Muttrandes över min satanistiska halsbränna och feber. Det var synd. Jag blev ledsen.

Till det kanske mest spännande med detta inlägg. Rubriken. Jag har en gratulation att uträtta. Till mannen, myten, legenden, sångaren, låtskrivaren, greken Yannis Philippakis of Foals. Som vad jag förstår, blir/är 24 år idag. Ha den äran!

(Det hade troligen passat bra med lite bilder här och var/där men jag orkade inte. Jag har istället lagt in 5 hemliga länkar!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0