Where the wild things are

Idag är en mellandag. Uppenbarligen. Jag borde vara inne i staden och springa i ett obegränsat antal affärer på jakt efter billiga saker. Vad gör jag här fortfarande? Jag planerar min framtid. Som vanligt. Jag kan inte bestämma mig för hur den ska se ut. Det är skitsvårt. Kanske bor jag på Gotland i ett stenhus med tak av hö. Kanske bor jag i ett hål i marken mitt i northern territory i Australien. Kanske bor jag på Island med min varghund. Jag vet inte. Jag har lite smått ångest. Över massor med saker. Kappa. Blå eller svart. Har funderat i 2 timmar. Nu beställde jag. Det blev den blåa! Nu har jag ännu mer ångest. här kommer en bild.
 
Ångest!!! Aja. Är den ful skickar jag tillbaka den!

Jag känner världens bio-lust (?) Dvs. Jag vill gå på bio. och se Where the wild things Are. Den verkar fin. Jag vill också se 500 days of summer. Jag tycker någon kan se den med mig. Eller någon av dom/de. Annars får jag ta min vän Lennart med mig. Eller borde jag ladda ner den? Nej. Men Paulina och Karolina!!!!!!!!! Vad hände med Avatar? va va va? nu ska jag bege mig. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0