värt/ovärt/näringsrikt/onäringsrikt?

Hejdå 2009. Vi hade roligt. Du och jag. Hand i hand, vandrade vi livets väg. Nu tänker 0'10 ta din plats som min vänstra hand (Eftersom jag är högerhänt och inte behöver en till högerhand men min vänstra däremot är så gott som handikappad). Kvällens outfit (haha) består av en blå klänning, ett silvrigt armband, ett silvrigt halsband, en svart kofta, en svart väskam svart nagellack, svarta skor, en blå ring, silvriga örhängen, svart kappa (då min förbaskade blåa kappa inte hann komma fram tills idag). Jag tror att det var allt. Hm. Ja, det var det. Nyår. O'boy har jag väntat länge på det här. 1 år. för att vara exakt. Eller det beror på när jag började vänta. Det var nog runt 4 månader sen. När hösten började ta fart. Känns bra. Inte allt. Men vissa saker känns bra. Det känns bra att jag inte bara ska sitta hemma. Det känns bra att jag fick champagne av pappa. Det känns bra att året snart är slut. Det känns bra att det blev en riktig vinter istället för en varm och slaskig som jag fruktade med tanke på klimat förändringen. Det känns dock inte bra att det är 20 minus ute och jag typ inte har en kappa, eller jag har 3 st men inte min blåa. Det känns inte heller bra att 2009 var så dåligt. Tror verkligen inte att något bra kom med 2009. Känns inte heller bra att 2009 var ett så onyttigt år. Nu kommer jag inte på fler saker som inte känns bra. Så jag tänker nog avsluta. Hej!

Jag borde nog säga, det där som man ska säga på nyårsafton. Men jag känner verkligen inte för det. Fast mina rutin-instinkter tar nästan över. Okej jag kan inte hålla mig. Gott. Nytt. År!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag kom just på. Att en massa bra saker kom med 2009. Dåligt. Att jag inte kom på det förut. He he

2010-01-10 @ 15:08:49
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0