Sjölejon, träd och båtar och sånt

Eftermiddagen bjöd på ett inbjudande promenadväder som gav mig 1 timmes promenad med Patrick Wolf och Smashing Pumpkins. Såklart följde Cameron med också. Hm. Jag har funderat. Och Cameron är inget bra namn på en kamera. Jag har funderat på Alison också. Hm. Det får nog bli Cameron för tillfället. Hur som helst. mitt fjärde sällskap var såklart en termos med varm choklad (då mitt chai-te var slut). Så tillsammans med dessa vänner vandrade jag ner till havet där jag möttes av en förbluffande solnedgång. -Det började just snöa! Vad underbart. Hoppas det håller i sig tills jul-. Hur som helst så tog jag tillfället i akt och hann precis fota den underbara himlen som skiftade i rosa/gult/grönt/blått/vitt/lila. Snart ska jag ge er bilder. Sen ska jag titta på The Science Of Sleep. Om den hinner ladda klart. Det ska bli roligt. Den verkar bra. Nu ska jag gå och göra julgodis i form av olika kolor och sånt. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0