Rubriker i olika färger

Havla bloggen är borta. Befrielse. I massor. Den var så ful. För att tänka/prata/läsa/någånting om annat så ska jag på julmarknad. Mysigt. Det snöar också. Positivt. Jag tror just att jag stavade fel, men det gör inget. Jag är inte så duktig på att stava. Nu regnar det. Dåligt. Jag ska till mormor idag. Vi ska baka och hon ska lära mig att sticka vantar. Nu kommer en lista som du troligen inte kommer att gilla. Det är helt okej. Jag gillar den inte heller. Men det gör inget.

10 saker som inte är omtyckta:
1. När man råkar hälla lite för mycket mjölk i te't så det blir precis lite sådär mer på den kalla sidan än på den varma.
2. Blogga.
3. Spotifyreklam.
4. Oförståliga dialekter.
5. Talen 6, 7, 14.
6. Djurplågeri.
7. Dyra saker.
8. Att ha hicka.
9. Perioden mellan 03:00-07:00.
10. Lykke Li, Johnossi, Peter Björn And John, Lars Winnerbäck, Mando Diao. Samt all annan superdålig/töntig/värdelös svensk "indie pop/rock/whatever" musik.

10 saker som är väldigt acceptabla:
1. Chai-latte.
2. Päls.
3. Snö i lagom mycket mängd.
4. Pengar i lagom mycket mängd.
5. Papper.
6. Träd.
7. Talen 28, 16, 5.
8. Vargar och andra fina djur.
9. Färger.
10. Känslan av att vara sådär lagom/perfekt taggad inför saker.

10 andra saker som är värda att nämna:
1. Jag vill stoppa upp mina katter när dom dör/avlider/inte lever längre.
2. Jag vill ha en varg.
3. Julafton.
4. 5, 6, 7, 8, 9, 10.

Ungefär sådär. Idag åt jag 2 lussebullar, 3 kakor, en chokladtomte, lite sallad, vatten, varm choklad. Idag lärde jag mig spela Dramamine - Modest Mouse på piano. Hehe. Nu ska jag hämta mig en kanna glögg.

Auf wiedersein!


Kommentarer
Postat av: you know who

"1. Jag vill stoppa upp mina katter när dom dör/avlider/inte lever längre."



jaaaa vi göre med frasse<3!!

2009-12-06 @ 19:35:54
Postat av: Josefin

Ja! Sen ska jag ha honom på en hylle i min lägenhet :)

2009-12-06 @ 21:51:17
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0