Lateshow with Johan Bengtsson

Igårkväll gästade Johan mig för en Kväll av Tv-spel/ Film/ musik. Pappa bjöd på chips, choklad och kladdkaka medans vi tog oss långt in i the world of Halo. Vi spelade oss upp 1 lvl, sen orkade vi inte mer så vi rörde oss mot datorn och the vampire world och placerade oss framför new moon som Johan icke hade sett än. Han tyckte den var tråkig så efter ½ timme grabbade han gitarren och jag pianot. Efter en stunds spelande var det dags för Johan att bege sig ut i snöstormen med sin cross och jag fortsatte natten i sängen, sovandes. Idag var det någon sorts för-firande av den kommande julen hos mamma (där jag befinner mig nu) Och ajg fick tillochmed julklappar. Pengar, en Hajfilm och någon sorts julprydnad. Imorgon ska jag titta på Hajfilmn. För idag vågar jag inte. Nyss hade jag ett spännande krig med min syster. Nu ska vi se en tomtefilm som jag tror heter Trolltider, fast vi kallar den Tomtar och troll. Hej

Kommentarer
Postat av: ERik

asso fewt najs, avviiiis

2012-06-13 @ 02:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0