Kamrater, småstater och musikapparater.

Fosfater, pirater och tonårsasiater. (Tränar in mitt rimförråd till julen. Går lagom bra tycker jag).


Feber. Feber. Feber, och åter feber. Oacceptabelt men oundkomligt! Det är i stunder som dessa mina oupptäckta, kanske tillomed oexisterande, nedladdningsförmågor kommer till användning. Eller rättare sagt, har chans att bli upptäckta om möjligheten finns. Såklart, med lite hjälp av nedladdningsguider och människor med datorkunskaper större än mina egna, ska det nog gå alldeles utmärkt!

Idag har jag ätit 7 olika sorters kakor samt köpt ett nagellack som är brun/guldigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0