hemligt

Igår var jag på tjejjulpysselochallmäntmyskväll hos Katta. Mysigt. Jag gjorde badbomber, badsalt och stöpte egna ljus. Alla dessa vart såklart misslyckade men goddoftande. Idag har jag gjort precis ingenting. Förutom att bada i för varmt vatten, svimma av feber påväg att svalka mig i duschen, gått ut i snön i bara handduk för att svalka mig, börjat hyperventilera och skaka av frossa, gått till duschen för att värma mig och upptäckt att varmvattnet var slut, duschat i iskallt vatten, ramlat i trappan, spillt mjölk på en katt, tänt eld på en handduk. Bradag. Jag vill på bio. Och se Sherlock Holmes, Alice i underlandet, Fantastic Mr Fox, Where the wild things are. Men ingen av dom har kommit ut på bio än. Dåligt. Nu ska jag nog baka lussebullar med pappa! Hej

Kommentarer
Postat av: aLeX

spillde du på frasse??!! :'(

2009-12-23 @ 23:43:27
Postat av: Josefin

Ja :(

2009-12-25 @ 01:34:03
URL: http://freeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0