Dag/Natt/chokladkatt.

Idag hittade jag drömlegginsen. från Halens.se, märke Brooker. Jag tror jag dör.

Snygga. Så snygga. Dom + mina Dr Martens kängor som jag förresten inte köpte idag. Det får bli på Fredag! Nu ska jag ta mig tid att se American History X. Fast jag kom just på, efter att jag sett trailern, att jag redan har sett den. Och den är hemsk, så jag låter nog bli att se den nu. Jag ska se något roligare, som typ Die Welle. Men först ska jag ta mig ner till köket, förbi det blodtörstiga monster som väntar vaktande nedanför trappan. Vi får se om han låter mig överleva den här gången också. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:

Trackback
RSS 2.0